Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Καλημέρα! Καινούρια μέρα ξεκινά, πιο βροχερή και πιο κρύα από τις προηγούμενες... Μετά από μια κουραστική και σαφώς δυσλειτουργική μέρα, όπως η χθεσινή , λόγω των απεργιών, σήμερα σηκώθηκα από το κρεβάτι δύσκολα...

Με ελάχιστη διάθεση για το οτιδήποτε, έφτιαξα τον γαλλικό μου και βούτηξα μερικά κουλουράκια! Η πιο χαρούμενη στιγμή! χαχα Δε ξέρω γιατί, αλλά σήμερα σκεφτόμουν ότι χρειάζομαι να βρω κάποιο χόμπυ ή κάποια άλλη ασχολία που να με γεμίζει γιατί νιώθω πως η καθημερινότητα μου είναι άδεια..
Δεν έχω σκεφτεί ακόμα τι μπορεί να είναι αυτό που θα με αναζωογονήσει.. πάντως κάτι πρέπει να βρω! Σκέφτηκα να γραφτώ σε κάποια ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου της σχολής, είτε για φωτογραφία, είτε για τον κινηματογράφο....
Μακάρι να καταλήξω κάπου τελικά γιατί βλέπω τις μέρες να περνούν, ήδη έχει φτάσει Νοέμβριος κι εγώ ακόμα δεν έχω κάνει το καθιερωμένο ετήσιο τελετουργικό... να βρώ ένα χόμπυ, να μιλάω μόνο γι αυτό όλη μέρα και στο τέλος να το παρατήσω... Πολύ προβλέψιμο σκηνικό! Να δούμε αν μπορώ φέτος να το ανατρέψω! Άλλωστε... όλοι κάπως έτσι δε λειτουργούμε? Αυτή είναι και η ομορφιά της ανθρώπινης φύσης.

Πάντα ο Νοέμβριος είναι μήνας αποφάσεων και ξεκινημάτων για εμένα... Ίσως γιατί είναι ακόμα αρχή της χρονιάς και έχω χρόνο μπροστά μου να ασχοληθώ με κάτι.. ίσως γιατί κάνει κρύο και λειτουργώ καλύτερα, δε ξέρω ,χαχα..



Ξεκίνησα αυτο το άρθρο το πρωί και το ολοκληρώνω βράδυ, ανακαλύπτοντας πως η διάθεση μου είναι ακόμα η ίδια, ωστόσο αποφάσισα να βάλω τα "θέλω" μου σε μια σειρά... 
Για να δούμε..
Καλό βράδυ.

Μέχρι να τα ξαναπούμε..
Keep dreaming..
:)

1 σχόλιο:

  1. Όπως και κάθε χρόνο θα είμαι μαζί σου στο ξεκίνημα ενός χόμπυ και φυσικά ξέρουμε την κατάληξη του!Αν και η φωτογραφία πιστεύω θα κάνει τη διαφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή